Retigo s.r.o.

Retigo představuje nové logo

V loňském roce jsme ve společnosti Retigo oslavili třicet let od založení. A o rok později jsme si k významnému výročí nadělili nové logo. Třicet let v životě firmy znamená obrovský posun – růst, budování důvěry, zavádění inovací. Při tom všem jsme si zachovali vlastní identitu, ryze české vlastnictví a hodnoty, s nimiž firmu v roce 1994 pět současných majitelů zakládalo.


A právě tohle všechno nové logo reflektuje. Vytvořilo jej brněnské kreativní studio B tým, s kterým dlouhodobě spolupracujeme. „Jelikož vnímáme, že se společnost za ta léta rozvinula z doslova garážového projektu mezi absolutní špičku na trhu parních konvektomatů, přišlo nám vhodné toto komunikovat také vizuálně. Proto jsme oslovili kreativce, kteří nás znají a s nimiž jsme mohli naše hlavní benefity, prozákaznický přístup, nápady a ambice sdílet. Výsledkem je nové logo, které jsme odhalili právě dnes,“ uvedl k této příležitosti Marcel Vičan, marketingový a obchodní ředitel společnosti Retigo. Nové logo budeme postupně zavádět na všech kanálech a materiálech.

Co nové logo zosobňuje?

R jako Reliability: Tři desetiletí v profesionálních kuchyních nás naučily, že spolehlivost není založena na slibech, ale na obsesivní pozornosti věnované detailům. Každá součást, každé rozhodnutí o procesu odráží naše pochopení, že ve vašem světě není místo pro poruchy zařízení. Protože spolehlivost není o tom, co slibujete. Je o tom, co dodáváte.

E jako Ergonomics: Po letech strávených v kuchyních víme, že podpora kuchařů je stejně důležitá jako dokonalé výsledky. Skvělé kuchyně se starají o jídlo. Chytré kuchyně se starají také o své lidi. Proto jsme vyvinuli systém ErgoFit, v jehož čele jsou zásuvy napříč, které výrazně snižují fyzickou zátěž. 

T jako Trust: Důvěra je základem každého úspěšného profesionálního kuchyňského provozu. Je to právě důvěra, která umožňuje kuchařům soustředit se na kreativitu namísto starostí o vybavení, manažerům plánovat ambiciózní menu a majitelům investovat do růstu.

I jako Intelligence: Moderní kuchyňská inteligence nespočívá v odstranění lidského prvku, ale v posílení lidských schopností. Když se kombinované pece mohou učit vzorce vaření, pamatovat si úspěšná nastavení a předvídat potřeby údržby, stávají se spíše rozšířením znalostí kuchaře než pouhými nástroji.

G jako Growth: Když naši zákazníci otevírají nové provozovny, rozšiřují kapacity nebo se pouštějí do odvážnějších projektů, rosteme s nimi. Naše měřítka růstu nejsou jen prodejní čísla – jsou to společné úspěchy tisíců kuchyní po celém světě. Rosteme, protože rostete vy, a tento vzájemný úspěch vytváří cyklus neustálého zlepšování a příležitostí.

O jako Ownership: Jsme česká společnost a jeden z posledních nezávislých výrobců konvektomatů na světě. Firma je pořád v rukou těch, kdo ji založili. Když voláte s problémem, dovoláte se lidem, kteří tu opravdu pracují a můžou věci změnit. Každý tu nese odpovědnost za to, co vytvoří. Protože když pracujete pro anonymní korporaci, je to práce. Když pracujete pro značku, kterou pomáháte budovat, je to něco víc.