Retigo s.r.o.

Uživatelský servis

Podpora a poradenství

Rozhodujete se ke koupi nového zařízení z portfolia výrobků RETIGO? Nevíte si rady s otázkou, které zařízení vám bude vyhovovat nejlépe? Jakou si vybrat velikost? Jaký typ či model je pro Váš provoz nevhodnější, aby jste s ním dosáhli výrazných úspor vody a elektrické energie? Nevíte jaké zařízení je vhodné pro způsob přípravy, skladování a regenerace pokrmů ve vašem podniku? Zeptejte se nás.

Naši specialisté jsou připraveni zodpovědět každou vaší otázku a vyslechnout vaše požadavky. Pomohou vám vybrat stroj, který odpovídá vašim představám a potřebám, doporučí vám příslušenství, se kterým si práci zjednodušíte a urychlíte. Vypracování cenové nabídky zdarma je samozřejmostí.

Pro vás to znamená jednodušší a rychlejší zvládnutí rozhodovacího procesu, nekupujete zajíce v pytli a můžete si být jisti, že získáte všechny potřebné informace k tomu, aby jste si vybrali co opravdu potřebujete.

Nákup

Pokud máte stroj vybraný, ale nejste si úplně jisti, kde ho koupit, zkuste použít mapu našich obchodně-servisních partnerů. V každém regionu České a Slovenské republiky máme širokou síť prodejců a servisních techniků, kteří se specializují na vybavení a projekci kuchyní. Bez obav se na ně můžete obrátit s vaším požadavkem. Tito obchodně servisní partneři jsou pravidelně školeni a certifikování firmou RETIGO tak, aby mohli bez problémů objasnit všechny dotazy ohledně produktů RETIGO, provádět instalace produktů RETIGO a v neposlední řadě poskytovat i ten nejlepší technický servis*.

Pro výběr toho správného dodavatel vám může také pomoci sekce Reference, kde naleznete několik realizovaných instalací s údajem kde je stroj nainstalován, o který model se jedná a kdo ho prodal a instaloval.

V rámci nákupního procesu tak získáte nejen kvalitní stroj, ale i plnou poprodejní podporu a špičkový záruční i pozáruční servis s dostupností náhradních dílů do 24 hodin.

* O RETIGO servisních službách, zárukách a technické podpoře se dočtete v kategorii Technický servis

Používání

V případě, že jste se rozhodli pro koupi některého produktu RETIGO a již vám ho vezou do vaší kuchyně, ruku v ruce jste tak získali i tzv. kuchařskou podporu ze strany Support managerů - profesionálních kuchařů školitelů na dobu neurčitou.

Jakmile je stroj nainstalován v kuchyni, po předešlé telefonické nebo emailové domluvě, vás navštíví Support manažer, který s vámi stráví celý den. Na základě vašich požadavků vám ukáže jak stroj používat, bude s vámi vařit a konzultovat veškeré dotazy.

Po návštěvě Support managera budete schopni stroj plně používat a vychutnávat si všechny jeho funkce a vlastnosti. Navíc získáte cenné informace ohledně ekonomického využívání konvektomatu a tím možnost a návod, jak dosáhnout neuvěřitelných úspor ve spotřebě tuku, vody, elektřiny a jak dosáhnout vysoké výtěžnosti masa a dalších potravin.

Jako bonus vám nabízíme ke stažení ZDARMA speciální RETIGO kuchařku, která vás provede nejrůznějšími úpravami základních i speciálních pokrmů České i zahraniční kuchyně při použití konvektomatu. Nejedná se o recepty, ale příručku, jak pokrmy uvařit v konvektomatu RETIGO Vision.

Životnost konvektomatů RETIGO

Životnost výrobku je 10 let za dodržení následujících podmínek:

  • Pravidelná preventivní servisní prohlídka vždy po 12 měsících provozu
  • Prohlídka musí být provedena servisními pracovníky autorizovaného obchodního partnera firmy RETIGO
  • O prohlídce je zákazník povinen předložit záznam o servisním zásahu
  • Přesné dodržení pokynů pro obsluhu přístroje dle návodu na obsluhu
  • Denní údržba a čištění konvektomatu prostředky doporučenými firmou RETIGO (ACTIVE CLEANER pro automatické mytí, RETIGO MANUAL CLEANER, PURON K).
  • V případě konvektomatů s automatickým mytím je nutné používat výhradně mycí prostředky ACTIVE CLEANER nebo VISION DESCALER
  • Zaškolení obsluhy odborným kuchařem firmy RETIGO. Musí být doloženo v servisní knížce nebo kopií protokolu o zaškolení obsluhy
  • V případě změny obsluhujícího personálu musí být provedeno opětovné zaškolení.

Likvidace zařízení

Zařízení spadá pod zákon č. 185/2001Sb o odpadech elektrozařízení, a proto musí být jeho likvidace provedena v souladu s tímto zákonem.

Zařízení obsahuje elektrodíly (elektronika, transformátor, halogenové žárovky, baterie…), které mohou v případě nevhodné likvidace způsobit poškození životního prostředí nebo zdraví.

Úloha koncového uživatele elektrozařízení při jeho likvidaci je velmi významná a spočívá v tom, že zajistí, aby se likvidované elektrozařízení, případně jeho elektročásti nedostaly do komunálního odpadu.

V případě elektrozařízení firmy RETIGO s. r. o. zajistí koncový uživatel jeho likvidaci následujícím způsobem:

  • Elektrozařízení odpojí odborným způsobem od médií
  • Elektrozařízení umístí na paletu, zajistí smršťovací fólií a připraví na místě vhodném k naložení.
  • Na sekretariátu firmy RETIGO s. r. o. objedná odvoz a likvidaci tohoto elektrozařízení na tel.: +420 571 665 552, +420 571 665 511 nebo elektronickou poštou na: info@retigo.cz Objednání likvidace zařízení je možné také prostřednictvím distributora, který následně likvidaci objedná u firmy RETIGO.

Při objednání je nutno uvést:

  • přesnou adresu odběru zařízení
  • kontaktní osobu, telefon
  • čas odběru zařízení

Odvoz a likvidace proběhne pro koncové uživatele zdarma. Firma RETIGO s. r. o. zajistí ve spolupráci se smluvní firmou odvoz a likvidaci elektrozařízení v souladu se zákonem č. 185/2001Sb. Firma RETIGO s. r. o. zajistí stejným způsobem i likvidaci cizích elektrozaříze- ní podobného typu a použití, která jsou nahrazována výrobky RETIGO s..r.o.